עו"ד משרד הביטחון | תביעות נגד משרד הביטחון | הליך תביעת משרד הביטחון

עו"ד משרד הביטחון

עו"ד משרד הביטחון: בכל שנה, מתגייסים לענפים השונים של משרד הביטחון אלפי גברים ונשים שבוחרים לשרת את המדינה ולשמור על ביטחונה. מטבע הדברים, שירות במשרדי הביטחון כרוך בסיכון גבוה יותר לעומת משרות אחרות, ולמרבה הצער ישנם מקרים שבהם אותם נשים וגברים נפצעים במהלך שירותם או כתוצאה ממנו. כאשר זה קורה, אותם אנשים זקוקים לתמיכה כלכלית שתאפשר להם להתמודד עם הקשיים הגופניים והנפשיים שנוצרו מהפגיעה שחוו. כדי לקבל את התמיכה הנדרשת, יש להגיש תחילה תביעה נגד משרד הביטחון.

תוכן עניינים

עו"ד משרד הביטחון

תביעות משרד הביטחון – מה עליכם לדעת?

רקע כללי:

תביעות משרד הביטחון הן הליך חוקי ומשפטי לכל דבר שמתחיל בהגשת תביעה ובקשה לקבלת פיצויים. אם חוויתם פציעה / מחלה גופנית או נפשית כתוצאה משירות במשרדי הביטחון, לרבות הצבא, כנראה שאתם זכאיים להגיש תביעה ואולי אפילו לקבל פיצויים כספיים בהתאם לפציעה שלכם.

כמובן שהגשת תביעה בהמצאות עו"ד משרד הביטחון יגדיל לכם את הסיכוי להיות מוכרים כנכה צה"ל, התביעה תנוהל באופן מקצועי ונכון ומזמן הקצר, תקבלו את מירב אחוזי הנכות המגיעים לכם וכן תקבלו איך מירב ההטבות והתגמולים שבעקבות הנכות.

הגשת התביעה למשרד הביטחון

כדי להגיש תביעות משרד הביטחון, עליכם למלא טפסים והמלצות רופאים שמוכיחים כי התרחשה פציעה כתוצאה משירות במשרדי הביטחון. את המסמכים יש להגיש לאגף שיקום נכים במשרד הביטחון – האגף שעליכם להיות איתו בקשר רציף כדי לבדוק את מהלך התביעה.

טיפים בתביעות משרד הביטחון. עורך דין ידידיה בלומהוף
עו"ד משרד הביטחון ידידיה בלומהוף

תביעות נגד משרד הביטחון, או לחילופין, תביעות נגד הצבא כפי שרבים מכנים תביעה זו, עלולות לקחת לא מעט זמן עד שהן מניבות תוצאות, ובמהלך התקופה הזו חשוב לוודא שאתם מקבלים סעדים זמניים (טיפולים רפואיים, תרופות, וכיוצ"ב) עד שתקבלו סיוע כלכלי קבוע. במהלך תקופת התביעה, גורמים מקצועיים יבדקו את הקשר בין הפציעה שלכם ובין שירותכם הצבאי. מדוע? מפני שיש לקבוע קשר סיבתי בין השירות ובין הפציעה / מחלה שחוויתם, ומדובר בתהליך מורכב שלוקח זמן.

קביעת אחוז נכות במשרד הביטחון

אם נמצא שאכן יש קשר כזה, אתם תוזמנו לוועדה רפואית של משרד הביטחון שתקבע האם אתם זכאיים לקבל אחוז נכות, כמה אחוזי נכות מגיעים לכם, ואילו פיצויים תקבלו. עו"ד משרד הביטחון מהווה גורם חיוני בכל שלבי התביעה, ובייחוד בשלב הזה, שכן יש להכיר את החוקים המזכים אתכם בתביעות נגד הצבא ומשרדי הביטחון.

במקרה שקיבלתם אחוז נכות בוועדה שהוא אינו משקף בצורה נכונה את המצב שלכם, לא אבדה התקווה; אתם זכאיים להגיש ערעור על ההחלטה שהתקבלה ולקבל את הזכויות שמגיעות לכם. ההחלטה על אחוזי נכות ותגמולים מתקבלת על ידי קצין התגמולים במשרד הביטחון, וניתן לערער על הוועדה הרפואית והופיע בפני וועדה רפואית עליונה.

סובל/ת ממחלה שאירעה לך עקב השירות ?

יתכן ואת\ה זכאי\ת להכרה כנכה אגף שיקום במשרד הביטחון ולקבל תגמולים והטבות בהתאם. עורך דין משרד הביטחון לשירותך.

מי זכאי להגיש תביעות נגד הצבא ומשרדי הביטחון?

על פי חוק, ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון (תביעה נגד הצבא):

  1. במקרים שבהם יש קשר סיבתי בין השירות הצבאי ובין החבלה/מחלה שממנה אתם סובלים. פירוש הדבר הוא שהפציעה / מחלה שאתם סובלים ממנה נובעת באופן ישיר מהשירות שלכם.
  2. מקרים שבהם הפציעה /מחלה שממנה אתם סובלים התרחשה כאשר הייתם בשירות מילואים, שירות סדיר, שירות קבע, שירות משמר הכנסת, שירות בשב"ס או שירות בשב"כ (בכפוף לתקנות גורן).

פיצויים יינתנו לאלו שנקבעו להם אחוזי נכות של 10% ומעלה. במקרים בהם יש אחוזי נכות מעל 20%, הזכאים יקבלו קצבה חודשית בהתאם לחוק ולאחוזי הנכות שנקבעו להם.

פיצויים כספיים אמנם יסייעו לעבור את החודשים, אך מלבד זאת, אנשים רבים שנפגעו כתוצאה מהשירות שלהם זקוקים לשיקום תעסוקתי, סוציאלי ולמתקנים שונים (כמו רכבים מותאמים) כדי לחיות באופן מיטבי. גם השירותים הללו נחשבים לפיצויים מטעם משרדי הביטחון, ותוכלו לתבוע את הזכויות שמגיעות לכם כדי להשתקם ולמזער את ההשפעות השליליות של הפציעה שלכם על חייכם.

נפצעת או חלית בשירות הצבאי?

יתכן ואת\ה זכאי\ת להכרה כנכה אגף שיקום במשרד הביטחון ולקבל תגמולים והטבות בהתאם. עורך דין משרד הביטחון לשירותך.

עו"ד משרד הביטחון – כך תגדילו את סיכוייכם לזכות בתביעות נגד משרד הביטחון

ישנם אנשים רבים אשר חוו לא רק את הטלטלות של פציעה / מחלה כתוצאה מהשירות הצבאי או הבטחוני, אלא גם את הטלטלות של תביעות נגד משרד הביטחון (תביעות נגד הצבא). מדובר בתהליך שדורש היזכרות בטראומות, העלאה חוזרת ונשנית של נושא הפציעה, והתמודדות עם לא מעט ניירת ובירוקרטיה מתישה.

כדי לזכות בתביעות נגד משרד הביטחון, חשוב להיאזר בלא מעט סבלנות ולבצע את כל השלבים באופן מדויק ככל האפשר כדי לקבל את מה שמגיע לכם. מרבית האנשים אינם מכירים את החוקים והתקנות של הכרה בנכות שנגרמה כתוצאה משירות במשרדי הביטחון, ולכן חשוב שיהיה לצידכם עו"ד משרד הביטחון שמתמחה בנושא על כל צדדיו.

בין שמדובר בתביעה חדשה לפיצויים או תביעה להחמרת מצב ולקבלת תגמולים ושירותים שונים, עו"ד משרד ביטחון מקצועי ילווה אתכם בכל שלבי התביעה. עו"ד ידידיה בלומהוף, שחווה על בשרו פציעה צבאית, הקדיש את הקריירה שלו כדי לסייע לאנשים שעברו חוויה דומה.

במהלך שירותו ביחידת שלדג, עו"ד ידידיה בלומהוף חווה פציעה שהשפיעה על בריאותו הגופנית. התביעה שהגיש נגד הצבא התקבלה לאחר 8 שנים שאחריהן קיבל 25% נכות ופיצויים. כדי למנוע מאנשים נוספים לעבור עוגמת נפש של סחבת וחובת הוכחה שאינה פשוטה, עו"ד בלומהוף הקים משרד מקצועי שמתמחה באופן בלעדי בפציעות ובמחלות במשרד הביטחון.

צוות המשרד כולל מומחים שונים בתחום תביעות משרד הביטחון, צוות רפואי מקצועי בעל שם, שתפקידם הוא לסייע לכל מי שזכאי לפיצויים ותגמולים ממשרדי הביטחון השונים. במשרד תוכלו לקבל בדיקת זכאות חינם ואם אתם אכן זכאיים לפיצויים, יהיה לצידכם משרד מקצועי שילווה אתכם בכל שלב ושלב.

שירותי המשרד כוללים, בין היתר, הגשת תביעה למשרד הביטחון, אגף שיקום נכים, וקצין תגמולים, ייצוג בוועדות רפואיות, ערעורים לוועדה הרפואית העליונה, ערעורים על החלטות קצין התגמולים, בקשות מיוחדות בהליכים חריגים, וכל שירות שאתם זקוקים לו במסגרת התביעה שלכם.

פציעות / מחלות שנגרמות כתוצאה מהשירות הצבאי והביטחוני משפיעות על חייהם של רבבות אנשים בישראל. אם גם אתם חוויתם פציעה מהסוג הזה, חשוב שתגישו תביעה עם עו"ד משרד הביטחון שילווה אתכם ויאפשר לכם להגיע לתוצאות במהרה על מנת שתוכלו להמשיך עם חייכם באופן מיטבי.

משרד עו"ד ידידיה בלומהוף - תביעות נגד משרד הביטחון

עו"ד משרד הביטחון ידידיה בלומהוף הינו הבעלים של משרד עורכי דין ידידיה בלומהוף אשר מתמחה באופן בלעדי בתביעות משרד הביטחון. המשרד שלנו זכה להיות המשרד המוביל אשר מייצג את הלוחמים של היחידות המיוחדות.
משרדנו גאה לייצג בכבוד את אותם חיילים / אנשי כוחות הביטחון אשר נפגעו כתוצאה משירותם על הגנת המולדת.

 

עורך דין משרד הביטחון ידידיה בלומהוף

מעוניין/ת להגיש תביעה נגד משרד הביטחון?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
חיפוש

סובל/ת ממחלה שאירעה לך עקב השירות ?

יתכן ואת\ה זכאי\ת להכרה כנכה אגף שיקום במשרד הביטחון ולקבל תגמולים והטבות בהתאם. עורך דין משרד הביטחון לשירותך.

לבדיקת זכאות מהירה בחינם >>

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

"נלחמים עבורך" - בדיקת זכאות בחינם

חיילים , שוטרים או בוגרי שירות ביטחוני אחר ונחבלתם או חליתם במהלך השירות?

יתכן ואתם זכאים להכרה כנכה אגף שיקום – משרד הביטחון, לקבל תגמולים והטבות בהתאם.

דילוג לתוכן